Kan inte sova

Jag kan inte sova, det är jättesvårt när man inte får mat för mamma. Kylen är nästan tom, tror att det finns lite mjölk i paketet kvar. Tänk om astrid var vaken då skulle jag säga till henne att säga till mamma att hon var hungrig så skulle jag få mat. Kan inte röra mig ur fläcken eftersom att jag hör att mamma sitter vaken i vardagsrummet och rapar. Men, jag måste smyga mig ut.

Knasigt med magen, måste också på toaletten. Hjälp mig har en diarréproduktion. Måste berätta för mamma.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag förstår inte här...är ni fattiga? vad är problemet? Hm..skriv lite mer om dig, jag skulle kunna hjälpa dig, kram

2009-02-22 @ 00:54:17
URL: http://matgladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0