Lördag eftermiddag

Hej på er. Jag har haft en jättekul lördagsmorgon och eftermiddag. Gloria och jag hade planerat att åka in och shoppa lite, på favoriterna; UFF & Den vackraste princecan. De har nämligen stor utförsäljning. Efter det så tänkte vi luncha lite gott tillsamans på en god restaurang! Så först ut var vi på alla möjliga affärer, jag hittade en massa men jag hade inte lust att slösa pengarna på sånt, för jag ville att pengarna skulle räcka till lite mer grejer. Men 3 saker fastnade jag för, en übersnygg kjol, med mörka kylfärger, en grön axelbandsväska, och en halsduk i liknande färg. Jag hade letat efter en exakt sån kjol och nu hade jag en. Alldeles för mig själv. Gloria hittade ett par klackaskor för sig, i guld. Dem är skönhet. Jättefina satt de på henne perfekt till en vår-sommar dag. När vi hade handlat klart och var supernöjda då fick jag ont i magen, gick in på Mcdonalds för de hade toaletter gratis. När jag kom ut satt Glory och väntade på mig utanför, hon stod och stirrade på menyerna och sa " Kan inte vi köpa...." NEJ absolut inte sade jag, det går inte, McDonalds är för dyrt. Kom så går vi till vår restaurang istället. Jag har bara ätit en gång förr på Mcdonalds och det var svindyrt. Aldrig köpa därifrån.

Så vi gick till vår fina trevliga restaurang och satt där alldeles glada och åt, men mitt i maten fick jag ont i magen, så vad gjorde jag? Gick på toa, men denna gång var jag tvungen att betala 20kr för att gå på muggen, bråkade lite med servitrisen, det är ju gratis att sitta på en stol för att göra sina saker. Då sa han "okej men dörren får du ha öppen, annars betalar du ett par 5kronor". Det var helt ok för min del. Jag måste ju klara mig till slutet av månaden får ju inga pengar av föräldrarna, är ju en stor tjej nu. Tänker inte gå runt för att betala till en dum toalett. Vem vet, kanske servitrisen skulle ha pengarna i sina egna fickor. Dumheter heller!

 
Väska halsduk och kjol köpt från DEN VACKRASTE PRINCECAN affären heter så .

Nu har mamma hämtat med sig mat igen, ska se om jag kan sno till mig något, önska mig ett lycka till.

Kommentarer
Postat av: LIOLI

ugh!! va fuul kallar du det snyggt omg kan du inte ba köpa en mode tidning

2009-03-17 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0