Söndag

Hej på er. Idag när jag skulle komma hem från min morgonspromenad vid 10 så hade jag glömt mina nycklar hemma, och ingen var hemma, dörren var låst. Vad gör man då? Knackar på hos en kompis och frågar om man kan bjudas på lunch, såklart. Jag knackade på hos Raisai och frågade om vi kunde laga lunch tillsamans, hon skulle först fråga sin mamma och sedan berätta för mig om det var ok. Så jag fick vänta en stund i hennes rum. Plötsligt hör jag ett kvinnligt skrik som sa: "Den där tjej´n har hon ingen hem eller vad är felet riktigt? Hon....den ....hungrige..hennes mor ...snåla" det var allt jag kunde höra med mina dåliga öron. Då gick jag ut ur rummet kramade mamman och sa "snälla bara idag...är utlåst vet du". Sen var det ok för de alla.



Köttbullar och snabbmakaroner. Räkor fanns också med fast inte på bilden. Mums, mums.


Kommentarer
Postat av: lina

Jättegott det ser ut, ska ta och fixa en sådan tallrik.



Mh.

2009-02-22 @ 19:28:42
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: hanna

är det du som håller i? fin tischa...

2009-02-22 @ 19:29:28
URL: http://hcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0