Frågor

vad pluggar du: Just nu går jag gymnasiet, går på Ellenkeys gymnasium med inriktining kropp och själ med waldorf.

hur många gånger duschar du per vecka: Det var väldigt taskigt att tro så illa om mig, men jag duschar 1 gång per vecka tycker det är lagom.

hur duschar du kroppen. förklara noggrant: Tar lite tvål i handen gnuggar rumpan, k-organ och annan plats.

har du kärlek: Min kärlek till böckerna räknar jag inkluderat.


är du alergisk för ägg / annan böna? Jag tål ägg, och bönor. Krossade bönor med svartpeppar och brockoli är favoriten.

hörde att du lägger snor i glassen och gillar det?sant?falskt? Det var förut. Nu föredrar jag smält snor helst. Det är sant!
 
läser du böcker? vilka isåfall
Läser en hel del. Just nu läser jag "upptäck din kropp & kön" skriven av Hanna Harounishop

går du på nån sport? vad? varför/varför inte? Går inte längre, de sa att jag förstör åt de.

 klipper du håret själv? vet inte

Gillar du killar? Ja de är väl också vänner

när du var i kina åt du ormhuvuden? Nej bara ögonen och näsan.

 använder du schampoo? Nej använder naturtvål

vilken sschampo ingen

bor du hemma? vad säger mammapappa? Ja, jag bor hemma, de säger att jag får bo i magasinen

kissar du orange kiss? När jag är riktigt nervös eller arg.

kan du lägga ut receptet på din goda rökt kött och makaroner? Ja, bara om du kommenterar i min blogg.

har du vänner? Ja, har du? Jag har min bästavän Gloria mest.

har gloria en kille eller är hon singel? Gloria är singel men hon har en hemlig kompis som heter jangja


Kommentarer
Postat av: Lis

hur petar du ut snoret ur näsan? med vilket finger

2009-06-13 @ 22:55:23
Postat av: Stina svarar

Hej du glade Lis. jag petar ut snoret med mina 2 fingrar, lillfingret och ringfingret, puss & kramar



mvh

2009-06-14 @ 15:06:03
URL: http://stinablue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0