Hej på er

Hej alla där bakom skärmarna som sitter och skrattar åt mig fastän jag inte alls skojar. Jag har varit borta i några månader och inte uppdaterat för att ni sårade mig och det gjorde ont första gången jag fick veta att mina läsare skrattat åt mina texter.

Jag är säker på att det finns snälla läsare som vet hur jag mår och försöker hjälpa mig. Så därför tänker jag berätta lite om mitt nya liv.

Jag lever ett nytt liv idag, ett liv utan smärta och gaser och det känns verkligen kul. Jag har hela mitt liv levt med gasproblem och mitt bajs är inte normalt, det är diarré. Idag får jag känna hur riktigt bajs är, och det tackar jag läkarna för. Tack alla som stödjat mig och hjälp mig igenom det här. Min mamma har då och då tröttnat på mig och försökt få mig ut från huset men jag har alltid sagt att jag inte tänker ge upp och det gör jag inte. Jag är som sagt jättelycklig och min mamma älskar mig och detsamma gör jag, hon kan ju vara elak men inte mena det och så... hur som helst så har jag en liten bit till av min behandling kvar och läkarna håller på att utreda min situation.

Jag kommer att börja skriva mer texter till er. Glöm inte bort mig, Stinablue som älskar er.


Gloria som vart till min stora hjälp. Ditt nya hår är jätte glamouröst.


Kommentarer
Postat av: Matti

Hej stina! Nej vad kul att du är tillbaka, det gör mig verkligen på topphumör att det fortfarande finns människor som kämpar sig ut med livet. Jobba på det finns stora chanser för dig.



MVH och mycket kramar -

2009-06-13 @ 17:25:59
URL: http://matgladje.blogg.se/
Postat av: Rosie

är du frisk? nähe? vilken glad nyhet!!! Men då kan du visa nya bilder på dig? Vill se förändringen!

2009-06-13 @ 17:27:02
URL: http://rosannamikaela.blogg.se/
Postat av: maria

haha va kul du e bra nu

2009-06-13 @ 17:27:27
Postat av: Sanna

va kul att höra

2009-06-13 @ 17:32:49
URL: http://trell.webblogg.se/
Postat av: Lowa

Fin Glory var;););)

2009-06-13 @ 17:33:25
URL: http://lowaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vah! har gloria färgat sitt hår? svart och vitt? nejjjjjjj! jag tror inte mina ögon nej njennjenjenjenje



hälsa henne att färga tillbaka

2009-06-13 @ 17:34:33
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Gloria

hej bästis. Har saknat din blogg på rikttigt!



ska vi ses imorogon o äta dina speciella makaroner?, lova att inte få ont i magen den här gången?



puss o kram vi ses i stan

2009-06-13 @ 22:37:55
Postat av: amme

omg stina du e så äcklig

2009-06-14 @ 11:33:06
Postat av: Stina Blue

Tack till er alla jag kände väl att ni ville ha mig tillbaka visst går det inte att leva utan mig och mina texter



tusen tack



amme: du är också en människa jag är säker på att du petar dig i näsan, äter snor, biter på naglarna, bajsar diarré, kissar m.m Det är normalt att uttrycka sig på ett sätt som får dig att må bra, gör bara som mig! du blir också snygg då Kramar

2009-06-14 @ 15:10:23
URL: http://stinablue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0