Isande skräck

Hej bloggen. Jag behöver råd...en massa hjälp.

Det är nämligen så att mina föräldrar är bortresta tillsamans med min lilla syster Astrid. Så det innebär att jag är ensam hemma, och kommer att vara det framöver 2veckor. Jag ville inte åka för att inte missa skolan, jag ogillar att ligga efter i plugget. Jag hatar att vara ensam hemma, och speciellt mot kvällen, jag får en stark rädsla blandat med ångest. Så innan jag ska lägga mig så samlar jag alla gossedjur vi har hemma och läser en godnatt saga. Och så...plötsligt hör jag ett ljud. Någon som knackar på ytterdörren, sedan hör jag springande i trapphuset.

HJÄLP


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-25 @ 21:38:47
Postat av: tiffany

kanske ett spöke? men ha så kul :)

2009-03-27 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0