Stinablue är tillbaka!

Hej alla läsare! Saknat er, har ni saknat mig? Det kan jag tänka mig ju...
Hur mår ni? Jag mår inte alls bra. Efter några mag/kurr/gas behandlingar för min dåliga mage så har läkarna kastat ut mig flera gånger och skrikit åt mig att sticka härifrån för enligt de så råkar jag alltid släppa en gas eller två i ansiktet på de när de undersöker mig. Det tycker jag är väldigt dålig stil av de att behandla sjuka personer sådär.


Men just nu använder jag laxeringsmedel som är bra för magen och gör så att det blir "lättare" att ja..ni vet vad. Fast ibland blir jag för mjuk och då blir det bajsvatten istället för normala klumpar. Hur som helst så är jag tillbaka med normal uppdatering hoppas jag. Idag var jag och syster Astrid hemma och myste, vi läste kalle anka pocket och åt mjölk med sirap och starksås till det. Det var märkvärdigt gott. Det måste ni prova någon gång!

Jag har klippt & färgat mitt hår till en fin färg, här har ni två bilder:



gillar ni min mun? ...det gör ju alla.


Puss och tack för denna gång!


Kommentarer
Postat av: bianca

hij svij hehe. stina du måste veta min tina att du är ett av de vackraste människorna i staden. vettu vaddd? du borde skriva mer om du vet vem ^^??? mm han som du träffa på klinken mot gasläpp i drottningsgatan 34.



ps: laxeringsmedel? var det det som luktade idag? hmmmm

2010-04-28 @ 21:49:25
Postat av: STINA

Svar till Bianca,bibbi: Hej min käraste! Åh, lägg av nu rodnar jag ju! Du vet vad som händer när jag rodnar....det kan komma ut en klump eller två... så snälla!

Ja, jag tänker göra det i ett nästa inlägg. Han är ju underbar och dessutom så går vi på behandling tillsamans.

Åh bianca, luktade det verkligen? jag tror att jag hade gjort på mig..du vet vad.. he..he..

när jag kom hem hade jag lite shit i trosan. bara lite.

KRamen då!

2010-04-28 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0